Har!

Nu har jag tränat lite på bodypumpen, får dock inte riktigt ihop det! MEN det är lungt jag ska ju inte ha låtarna förrän på lördag :P

Mamma och pappa kom hit idag och hade med sig semlor till oss, kanelbullar till barnen. Mycket trevlig, mindre nyttigt! och det är kanske inte det bästa med tanke på att jag ska till vv imorgon o väga mig... ;P Haha det går säkert bra det med...eller?!

Shit, jag har träningsvärk efter BP igår! I mina axlar....ojojoj vad de känns idag! Fast det är ju dock en härlig känsla med träningsvärk, men jag vet inte om det är så trevligt att ha träningsvärk i axlarna!

Nä, nu ska jag dricka lite te och sen ska jag gå o lägga mig!!

Puss på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0