Trött

Jag är oerhört trött, kan sova hur mycket som känns det som. Fast försöker att bara sova 1 timme på dagen, kanske dumt om bebis bestämmer sig för att komma eftersom jag då behöver så mycket sömn som möjligt. Samtidigt så vill jag hinna med och göra saker....!
 
Var hos BM i torsdags och allt ser bra ut m den lill*. Magen är som sagt ngt mindre än vad den..."ska" vara. Skulle ligga på ca 37 cm och låg på 35 cm. Så inte så mycket. Rätt skönt att magen inte är stor ändå.
 
Var på SPA igår med jobb och när jag kommer in på behandlingen så säger jag till teraputen att jag är gravid. Ok säger hur långt har du gått? Jag bara...ehhm alltså nä, jag har typ 3 veckor kvar. Hon: Oj oj, oj oj...! Haha Dock trodde jag att min chef hade varit så förutsägende att hon hade sagt till att jag var höggravid när hon bokade in behandlingen...men nä. Det som var problemet var att hon hade inte en bänk som hon kunde ställa...ja men det gick bra iaf! =) Snygga ögonbryn fick jag oxå :P
 
Kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0