Vet ni?

Snart dags att lägga "lilleman" (snart 5 år!) Sen ska jag njuta av att vara själv. Danne är och tränar trots skadat finger, men kondition kan man träna iaf. Jag har iaf bestämt mig för att jag ska njuta av min ensamma timme med....en timmes bodypump-träning! Ska köra igenom passet till DVD:n, känner att jag behöver öva lite tills imorgon. Fullt pass, och det är ju superoligt, men jag blir nervös! ;D

Tror oxå att jag ska göra semlor...blev så sugen på det när jag gick och handlade innan idag så det fick bli ingredienser till det med ;O) Men men vi får se.

Puss på er!

Blev inga semlor gjorda...däremot te och en slätbulle samt lite BP-träning =)
Nu är det nog dags att gå o sova tror jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0