Jaaaaaaaa!

Idag är en BRA dag! Har lust att skrika så glad jag är!!!!!!!! Fick min Bodypump licens idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhh så härligt!

Blev så nervöst när jag såg mailet på mailen....mitt hjärta slog i 220 eller nåt! Paula fick kolla får jag vågade inte, trodde fan inte jag skulle reagera så. och när hon sen säger - JA, du klarade det!! Ja, då höll jag på att börja gråta av glädje. Tramsigt? Kanske men känns som en otrolig lättnad för mig att den är klar! Fick en flaska asti cinsano (?) av mina kollegor! Här ska firas - en annan dag! =)


Blev lite träning idag oxå, körde MOJO-yoga http://mojolifestyle.se/sv/mojo-yoga%c2%ae/ kan läsa mer här om ni är intresserade, sen hade jag lunch på cross:en - 20 min o sen blev det easyline-pass på det, INTE riktigt planerat men jag fick en sån otrolig energi idag av ngn anledning ;D

Vill bara tacka er som kommenterat för fina kommentarer, vad glad jag blir! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0