Jaha!

Graviditetspenningen gick igenom, skönt ska det bli!
Har dock fått order av barnmorskan att jag ska vara stilla och ta det lungt pga förmycket sammandragningar. Så det ska jag göra nu, har även sagt att jag inte kommer på jobb nästa v pga sammandragningarna. Dåligt samvete får jag för att jag vill verkligen jobba MEN jag vill verkligen INTE att bebis kommer nu. 31+4 är jag idag, inte ok att bebis kommer nu. Sååå jag håller mig så stilla som möjligt och efter v 34 fick jag göra hur mycket jag ville sa BM...! =)
 
Hoppas ni alla får en bra helg. Här hemma håller vi på med renovering i hallen...eller ja min kära man gör det, inte jag. Jag kolla skidor och barnen leker ute. Blir iaf en tur till affären för att handla lite lördagsgodis. Blir spagetti o köttfärssås t middag idag, lyxigt o bra ;-)
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0