Möte

Danne är på möte med föreningen idag...drar visst ut på tiden!! Började 19.00 och det är typ halvvägs igenom...eller nåt!
 
På onsdag ska jag hämta den lilla loppan - dvs fasters lilla flicka - Siri. Barnen tycker det ska bli såååå roligt att hon ska komma hit. Och att vi ska hämta henne! Våra loppor får givetvis följa med o hämta.
 
Glädje beskedet...fick frågan om det innan idag. Känner inte riktigt att jag vill berätta ännu, känner mig lite ego, men det kommer när jag är redo för att berätta det. :D
 
Har mailat banken idag, tänkte byta bank. Se vad vi ska hitta på om vi vill köpa hus ngngång! Dock är bankmannen vi ska prata med på sem o återkommer på onsdag eller vad det var.
 
Hoppas att ni får en bra kväll, själv ska jag snart sova - även om det är min lediga dag imorgon. Ska ha en date med Sofia och Linnéa och givetvis Clara!! <3
 
Kram


Kommentarer
Anonym

Du är gravid!?!?

2012-09-11 @ 22:38:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0