Bodypump

Åhh herre min gud, det var riktigt jobbigt att köra BP idag! Var med på Jessicas pass o det var tur det annars hade jag nog svimmat ;D Ett tag var jag nästan vit i ansiktet. Inte lätt att ha varit sjuk, man tycker inte att det borde påverka såååå mycket. Å andra sidan har jag ju inte kunnat träna något annat direkt, jag har bara gjort inget när jag var dålig.

Blir spännande på fredag när det är release....82 dessutom. Ojojoj säger jag bara. Blir spännande.

Var och fikade med en kompis idag och hennes lilla dotter var med, fick en härlig promenad dessutom. Allt på en gång. Gick dessutom förbi Joels skola och gick in för att få lite papper och titta på lokalerna. Jaaaa, känns helt otroligt att han ska börja skolan, dock hoppas jag fortfarande att hans dagis ska öppna skola så han kan gå där ist. =) Gillar ju verkligen det stället.

Kram på er o hoppas ni har en underbar kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0