Lista...

Varm dryck: Kaffe
Kall dryck: Vatten
Alkoholhaltig dryck: Vin gärna rött
Drink: Dricker aldrig drinkar, men kommer ihåg att jag drack en del sex on the beach när det begav sig.
Pålägg: Ost
Grönsak: Gillar det mesta men just nu är jag insnöad på avoccado och roccula
Frukt: Äpple
Bär: hallon
Godis: salta godisar
Snacks: jordnöstsringar gärna estrellas
Choklad: helnöt från marabou
Naturgodis: cashewnötter m yoghurt runt om...!
Tårta: älskar tårta - prinsess är gott
Bakverk: muffins - blåbär
Glass: ben n jerrys
Flingor: special k m röda bär
Krydda: curry
Sås: beasås kall beasås
Snabbmat: MAX
Ost: herrgårdsost
Sallad: grekisksallad
Pizza: sigge special (svamp, skinka, ananas, lök, ost, tomatsås)
Soppa: gulaschsoppa
Kycklingrätt: flygande Jacob
Fiskrätt: gärna spätta men ofta blir det fiskgratäng här hemma.
Kötträtt: fläskfilé m god sås
Utländskt kök: kina
Tuggummi: tuggar väldigt sällan, men gärna något m mint när jag gör det.
Äter ej: sill o lax


Kommentarer
Mrs Benrhardsson

Den lånar jag :)

2012-03-21 @ 20:15:59
URL: http://www,mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0