Kakel

Ett par dagar sedan jag skrev här. Har haft fullt upp i badrummet, kakla o kakla! Så spännande det är! Fuktskyddet är färdigt med andra ord och Danne har börjat kakla. Fondväggen är färdig och typ en vägg till. Den väggen som är nästan färdig är är upp delad i 3 delar o två av delarna är färdiga. Svårt att förklara på annat sätt.
Får hoppas att Danne hinner göra lite nu när jag är iväg.

Imorgon är det dags för student för Dannes kusin Louise, skoj!! Minns själv hur roligt det var.

Sen ska jag sova hos min kära arb.kamrat Hanna och på fredag bär det av till BARCELONA med jobb - konferens. Ska bli skönt, men jag kommer att sakna mina nära o kära sååååå mycket! <3

Så ni får höra lite mer om bercelona efter måndag någon gång.

Kram på er o ha en skön helg.


Kommentarer
Anna

Åh härligt med Barcelona! Skulle också vilja åka dit :)

Trevlig resa :)

2012-06-07 @ 23:01:06
URL: http://kallhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0