Bestämt mig...

...för att försöka hinna med att berätta allt idag (barcelona, den tråkiga nyheten o en glad) Men in emellan måste jag hinna med att städa, hämta mamma för att köra hem henne för att måla lite element där för att fixa mat till ikväll med andra ord handla oxå... Jaja blir nog bra.

Börjar med att berätta ngt roligt.

Gick in här http://www.ttline.com/sv/TT-Line-50-Years/Tavling/ för ngn månad sen för att tävla... o ja jag vann visst! Så otroligt roligt! :D

Jag vann en familjekryss så på onsdag bär det av! Jag har ju semester från idag =) (o solen skiner dessutom) Det ska bli väldigt roligt att åka, var så längesedan jag åkte sådan båt. Danne o barnen har aldrig åkt den.

Nu ska jag gå o göra vid mig.

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0