Myspys

Idag är det myspys med barnen. =) Jag är ledig eftersom jag har jobbat helg.

Vi får fortfarande omkring med pyjamas/morgonrock - japp jag vet att kl är över 11.00 just nu men skitsamma. Dock är det snart tid att ta på sig... ;D

Borde ta mig i kragen och ringa vissa samtal typ faket, så att jag kan byta. Har iaf ringt tandläkaren o bytat tid, alltid ngt.

Eftersom vi har en massa dubbla bilkostnader som vi ska betala nu :/ jaja vårt eget bestlut, funderar iaf på att göra det till en sport att äta så billigt som möjligt... Vad brukar ni lägga i mat/månad???





Kommentarer
Mirka

Oj, det vågar jag knappt tänka på vilken summa det är. Men alldeles för mycket. Man skulle kunna snåla på maten mycket mer och ändå ha det gott. Jag handlar alldeles för impulsivt när det kommer till mat.

2012-01-23 @ 11:13:46
URL: http://mirkasminnen.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn [8 stycken vinnar varsin onepiece/mysdress hos mig!]

Tack för tipset! Jag har vart inne på Olgas blogg till och från under gårdagen och idag :) Så fort vi har lite mer att stå på ekonomiskt ska jag anlita hennes onlinetjänst, tills dess får jag hålla till godo med vad jag har i huvudet samt de tips hon skriver ut i bloggen :)

2012-01-23 @ 12:28:40
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0