Mys VS Städ

Jaha hade ju bestämt mig för att vi skulle ta en mysdag...men blev en städdag ist. Vi har en liiiiiten katt som älskar att gräva i krukor och passade på att smyga in i vårt sovrum och gräva lite så att han välte ner krukan *arg* Jord i hela jävla sovrummet!!!!!!!! och när jag ändå var i farten så kunde jag ju fortsätta. ;D Allt är inte färdigt men det som är det känns jävligt skönt *nickar*



Middag blir det hemma hos mamma o pappa idag. Hade tänkt att vi skulle bege oss till skolan som ligger här där vi bor...är ju dags att välja eftersom Joel börjar i skolan till hösten...stora stora killen! <3 Vi har dock bestämt oss för att vi ska välja skolan som Stjärnan (förskolan som barnen går på nu) öppnar till hösten. Min arbetskamrat menade på att det är alltid bättre att välja det privata alternativet om man är inne i det för om man ångrar sig så har kommunen skyldighet att ta in barnen på ett helt annat vis än vad den privata har. Kanske rätt...vet ej! Dock väljer vi det privata alternativet eftersom vi ser att Joel trivs otroligt bra där.
Så med andra ord så kommer vi inte gå till informations träffen ikväll. Långt utlägg för att komma fram till detta ;D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0