Kastrering o räkningar

Ringde o fick en tid till att kastrera Alfred, fick imorgon redan. Vilken tur - han är helt jävla galen. Sprungit runt som han hade eld i rumpan i ca 2 timmar. Det är så att jag är trött ;D

Betalt räkningarna oxå, det var det roligaste jag har gjort idag - fy fan vad jag ljuger...! Dock upptäckte jag att vi inte fått räkningen till dagis. Får kolla med dem tror jag minsann.

Dags för lunch för mig o Clara sen får hon hänga med mamma till jobb en stund. Hon tycker det är såååå roligt! :D


Kommentarer
Magda

Jag är i v.17+ nu så vissa säger väl v.18 men jag håller mig till att säga som barnmorskan jag går hos, så v.17 är jag i nu :)

2012-01-27 @ 16:59:34
URL: http://minbebis.com/blogg/magda


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0