Jaaaa

Jag drog till jobb satte mig på cyklen och läste i 30 min. Det var riktigt nice kan jag säga! =) Ett bra sätt att fördriva tiden när man tränar, känns inte som om man tränar - fiiiint! ;D

Mamma o pappa passar ungarna på lördag o jag o Danne drar in till Lund o ska kolla bio. Mmm det ska bli så mysigt! Sherlock Holmes ska vi se =) Någon som har sett den?

Och jag har lyckats att hålla mig till min matlista i tidigare inlägg...blev en apelsin efter lunchen o nu blev det en banan i kväll och jag är så jävla sugen på mina salta fiskar!!!!!!!!! Nä nu är det dags att S O V A!!!!

Kram på er


Kommentarer
MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ställ gärna frågor i frågestunden som kommer upp kl.22. Hinner tyvärr inte svara på alla i respektives bloggar. Hur mycket jag än vill.



KRAM!

2012-01-14 @ 20:38:53
URL: http://[email protected]
MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

TACK! :)

2012-01-15 @ 05:15:03
URL: http://overleva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0