Hur har er matdag varit?

Min har varit kass...blev en mindre bra frukost
*ljus macka med ost + kaffe

 lunch
*fullkornspasta m köttfärssås (iofs ok, dock missade jag grönsaker)

mellanmål
*kanelbulle o kaffe (ok jag har städat här hemma o ca 4 timmar så det är väl ändå ok?) ;D

middag
*ris m kyckling o currysås (åt hos mamma)

mellanmål
*slätbulle o piratos dvs godis!!!!

Dagen kunde ha varit sååååå mycket bättre matmässigt men men nya tag imorgon. Jag vet ju varför jag har ätit så här idag, kunde ju ha ätit bättre mellanmål i eftermiddags och då hade det inte varit samma sak som hade stått på mellanmålet nu i kväll. Jag äter alltid bättre när jag jobbar, varför?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0