Provat

Nu har jag testat klänningen...såååå fin! Var lite osäker på storleken men men jag får hem den och då kan jag testa i lugn o ro =)

detta har jag beställt denna gång.

Till Joel (den bruna jackan)
sweatjacket

Mössan till Clara (tunikan har hon redan ;D)
singoalla with one froggy

Denna till Clara
cloudy cardigan

Till mig...
chic wallpaper dress


Till mig... :D
comfy terryknickers


Gillar även detta:

Till Clara

wallymedallion terry singoalla     daisyflowers tunic     chubby birds dress     singoalla with rabbit in pocket     yogapants      terryknickers     puffy terryknickers

Om vi hade haft en liten en

froggy body     pants with froggy in pocket     baby hat with froggy      overall with cloud at back      overall with cloud at back     in the sky-body     cloudy body  

Till Joel

lions     cloudy     one tractor     canvasshorts     sweatshorts

Till mig

blouse with dragonfly     cloudy tee

Jaja ni kan ju själva räkna ut att det kostar en del pengar o jag kommer inte hinna handla allt...delar ju alltid upp det i olika beställningar av anledning av att det kostar en del att köpa kläder på meandi MEN jag gillar ju deras kläder och jag tycker att det är värt alla pengar som jag lägger!

Kram på er!


Kommentarer
Anna

Sv: tack fina du! :)



Åh härligt med lite påfyllning i garderoben! :D

2012-04-16 @ 23:24:55
URL: http://kallhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0