Natt

Sitter här mitt i natten och kan inte sova!!!

Hur känns det när en vuxen människa ligger o gråter för att man har så ont i sitt öra?!?! Då börjar man förstå varför barnen gråter när de har ont i öronen!!!!!! Nu ska jag iaf ta o käka en macka eller två sen ta alvedon (ska tydligen helst ta ipren oxå men det har vi inga) sen ska jag försöka sova, börjar jobba kl 7.00 imorgon - eller nä! Blir inget jobb med tanke på att kl snart är halv 2 o jag har inte somnat än. Blir till att ringa VC (el vad det nu är i Lund imorgon)

Hoppas att ni sover bättre än mig!!!

Kram på er


Kommentarer
Anna

Hua :( Inte kul alls! Krya på dej :) Kram

2012-04-08 @ 12:44:19
URL: http://kallhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0