Kräksjuk?

Fick hämta Clara idag för att hon hade kräkt...ja, men inte var hon dålig. Tydligen hade hon kräkt när hon åkte ruschikanan sen blev hon blek o satte sig ner, cyklade och var superglad när jag kom. Tog med mig mina små hem sen fick hon proviva drack två glas. Åt lunch...2 port, kanelbulle, glass, dricka, banan, korv o makaroner.... Nä hon är inte dålig! Kan det vara så att hon har åkt kanan många gånger så hon blev yr o kräktes av det?

Imorgon bär det av till Center syd - se om den lilla vill ta hål i öronen, hon har tjatat om det hela veckan, vi får helt enkelt se. Sen tänkte vi gå en stund i kävlinge på höstmarknaden och sen ska vi ha instruktörsmöte på jobb. Får se om jag ska dit, känner mig inte helt ok...börjar kännas som jag ska tappa rösten!

Jaja är dock sugen som fan på att gå imorgon ska ju köra bodystep!!!! Ehhh i Like!! <3 jobbigt som ett as är det! :P

Har egen tid idag, Danne är iväg o spelar tvspel med kompisar...eg var det tänkt att min kompis skulle komma men det blev inte så, blir inte alltid som man tänkt sig!

Nu ska jag dricka mitt te!

Kram o hoppas att ni har en skön fredagskväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0