Helg

Helgen har gått fort fort fort, som den alltid gör.

Åkte ut till Center syd igår, tog hål i öronen på den lilla. Hon är så fin =) Dock tyckte hon inte om tjejen som gjorde det....ojdå, vad förvånad jag blir...! Nä, hon tycker inte om ngn den lilla loppan.

Var iaf på gympa idag och det tyckte hon var riktigt roligt! Härligt! Kommer bli mer gympa för vår del. Vi får väl se hur det går för Joel, han är lite mer svårflörtad. Satt mest bredvid Danne, men mot slutet av "lektionen" så mjuknade han. =) Han sa själv att det var roligt. Vet dock inte riktigt själv vad jag ska tro.

Emmeli och Christian kom in och grillade idag, mycket trevligt och inte avancerat alls. Bara mysigt.

Imorgon är mitt första BP-pass sen....juni om jag inte minns helt fel. Dock har jag ju fimat för licensen men känns inte som att det är samma sak att ha ett pass för Paula och ha ett pass för kunder. Bara 1 bokad idag och det känns ju ganska ok att ha ett pass för ett par stycken bara. Vi får väl se imorgon om där är någon som vill köra BP :D Kommer ha grymmevärk i min kropp på tisdag!

Nä, snart dags att nanna, är trött idag!


Kommentarer
Helena

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2011-09-06 @ 08:39:48
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0