Helgen

Helgen har försvunnit i rasande fart! Usch vad jag hatar när vi har sååååå mycket att göra.

I lördags körde vi BP release 79, gick bra! Mycket nöjd med min insats. Efter det så blev det en tur till Malmö, skulle till Beijer som inte hade öppet. Körde till K-Rauta ist, massor massor med fina tapeter! Tog en tur till Bauhaus oxå. En fika på burlövcenter o sen hem. Var helt slut på kvällen, satt nästan och somnade i soffan. Just det innan, jag körde BP så var vi o handlade kattsaker till lille "Alfred" (eller vad han nu ska få för namn, barnens förslag)

Söndags så körde jag till jobb för att öppna, sen behövdes det inte. Stackars Linnea som var kass....! Köpte iaf med mig bullar till frukost. Sen blev det gympa för Clara o Danne, sen Joel. En tur in till Malmö igen, buss till Amiralen för att se Mora Träsk...! Clara fullkomligt älskade det. Joel lyssnade men gjorde inga rörelser - typsikt min son! Hem till svärmor för att äta middag - hemma runt 20.15 och då var vi tvugna att tvätta ett par maskiner tvätt... Blääää vad jag var trött i måndags!

Nu har jag iaf varit ute o gått med Emmeli, så skönt. De kommer på fredag för att käka lite middag, nice!

Nä, nu ska jag fortsätta kolla outsiders....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0