Huvud

Förbannat ont i huvudet!! Gillar det inte alls ska jag säga! Fattar inte varför jag har sådan huvudvärk hela tiden just nu. Borde kanske kolla ögonen igen? Eller sover jag som j*vla dåligt? Ja vi får väl se! Tycker nämligen inte själv att jag ser så dåligt, o dessutom så var det bara 1 år sedan jag fick nya brillor...kan det vara så illa att jag behöver nya igen?? :/

Tror vi har bestämt oss för att köpa en cykel till Clara...hon önskar sig den gula cyklen!!! Ja vad gör man? Den kostar 2000 kr o den är riktigt fin. Dock dyr. Får ångest när jag tänker på det!!!!!!!! Blä....

Kram på er


Kommentarer
J

Vi ska sälja Novas lila.. Som sagt inte gul.. Men ville berätta det iallafall.. Hör av dig om det är av intresse..

2011-11-24 @ 20:03:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0