Hied!

Ja ibland är jag glad över att jag är lite hied - som vi säger på skånska ;D Att jag vill ha saker direkt, lite stressad liksom... ;D Men som sagt ibland är det tur, när det gäller MEANDI så var det tuuuuuur!

Dessa är nämligen slut!!! (jag har dem, kunde ju inte vänta tills jag skulle på party)

CB cool & comfy leggings

Detta köpte jag till kidsen denna gången...! ;D

Joel
socks scooter, owls & creepy
baggy sweatpants

one creepy bug

(bara som en liiiiiten parantes - den här lille grabben har jag haft i simskolan :D)

Clara

tunic with geisha
(o den har lilla donnan har jag på skolsimmet ;D)

CB zebra striped sweet cardi

CB minisocks with zebra, 3-pack

Nice nice!

En sak till mamma med - givetvis!!

tunic with kurbits

ALLA bilder är lånade från www.meandi.se

Kram på er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0