Duktiga!

Våra barn är såååå duktiga! Varit 2 dagar på det nya dagiset och idag har jag lämnat de helt själva...ska hämta dem efter mellanmålet! Igår följde jag med dem ut till lekplatsen sen gick jag därifrån, hade gått hur bra som! Är så otroligt stolt över dem.

Clara vill dock vara med Joel hela tiden. De går på olika avdelningar men hon är med honom hela tiden iaf. Fröknarna är snälla som låter de vara tillsammans. Det kommer ju att de kan vara på sina resp avdelningar utan varandra men är skönt att de har varandra nu i början. =)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag bege mig ut till gymmet för liiiite träning! =)

Kram på er!

 


Kommentarer
Mrsbernhardsson

Sv; va härligt att det går bra. Är var tredje dag på inskolnings dag med. I morgon ska Alva vara själv för första gången. Vi känner tyvärr lite si så där. Men allt är nytt för alla just nu.

2011-11-02 @ 16:13:37
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Malin

Nej, fy vad retligt! Blir så ledsen när sånt händer. Det är ju en sak om det gått ut i datum, då får man räkna med att det kan ha blivit dåligt. Men när det, som i mitt fall, var en oöppnad burk som gick ut nån gång i mitten av 2012, då blir man lite less...

2011-11-02 @ 17:07:47
URL: http://getiton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0