Polis

Vi har varit hos polisen idag! *opps* Nä, Danne fixade pass, så det var inte så farligt! ;D

Efter det blev det kinamat...verkligen bra för viktväktaren *skakar på huvudet* men det var gott! Å det är så sällan jag äter det, kommer inte ihåg när det var sist!

Nu slappar jag lite i soffan! det är gött kan jag säga, känner mig riktigt trött!

Har börjat fixa lite på jobb, satt upp lite piratsaker osv. Blir säkert en riktigt nice dag!! Vi ska ju ha piratlördag...ja på lördag då...vi ska vara utklädda till pirater, ha skattjakt, gå på plankan mm. Men dock tror jag att jag kommer vara helt slut efter. Dessutom ska jag köra ett BP-pass.

Idag körde jag Easyline imorse, var bara 1 som kom på passet sen körde jag BP, kanske därför jag är trött eg.

Nope nope.

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0