Kärlek

Dag 1 Presentera mig själv
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Mina laster.
Dag 7: Min första kyss
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Det här får mig att gråta
Dag 10: En favoritplats
Dag 11: Vad är kärlek
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Mina drömmar
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Detta ångrar jag.
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Min favoritårstid.
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Mina föräldrar.
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Det här saknar jag
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Min framtid.

Ja, vad är eg kärlek? Den där pirrande känslan i magen eller vad? För mig är kärlek barnen o Danne framförallt.
Ni vet den där känslan som kan komma över en ibland...åhh vad jag saknar .... och man blir helt gråtfärdig! Det är kärlek för mig. Men visst finns det annan kärlek oxå - till mamma o pappa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0