Kalas

Joel har varit på kalas idag och jag och danne skulle iväg med Clara och mata ankorna. När vi kommer ner till möllan så är där bara 4 ankor... ehhh va?! Men men inte konstigt för dammen var nästan helt frusen vara bara lite öppet vatten. Så antar att alla ankor har flytt till ån ist. Vi tog oss iväg till Carolas Café och det blev en mysig fika där! Clara fick ha båda mamma och pappa för sig själv. Händer verkligen inte så ofta.

Tror jag ska gå o jaga på min man lite...han ville räkna på lite golv + trädäck. Kollade vår härliga "gräsmatta" innan eller vi kanske ska säga mossmatta ist! Är ju BARA mossa!

Oj vad jag blev trött då! Dags att göra ngt då!

Kram kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0