Huvudvärk

Vaknade med huvudvärk - så förbannat tråkigt! Och ändå gick vi och la oss tidigt!

Hade en riktigt mysig kväll tillsammans. Först badade barnen och sen la vi oss i vår säng och kollade lite på tv. Dock var det lite svårt för barnen att somna, men det är väl inte så konstigt när vi har skruvat fram kl 1 timme.

Ikväll när jag kommer hem är det dags att städa lite, ska ju ha meandi-party imorgon. Ska bli roligt! Dock kommer jag inte att servera några kakor alls - så tråkig jag är! ;D Det blir kaffe/te, frukt och sen blir det vaniljkesella...det funkar va?! Kanske inte riktigt det man väntar sig när det är klädesparty men det bryr jag mig inte på. Möjligt att jag gör en fruktsallad ist, men det är ju samma sak.

Nu ska jag fixa på mig och barnen lite kläder så vi kan åka till dagis sen!

Kram o ha en bra dag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0