Helg

Denna helgen hade jag dragit ett streck över...iaf i kalenderna. Med det menades att vi inte skulle planera in något så där... Dock blev vi bjudna på middag hos mamma o pappa och det kunde vi ju inte tacka nä till =)

I fredags så jobbade jag sent, slutade 20.15 sen åkte jag till MAXI handlade lite mat, fixade lite mys till mig och mannen :P Barnen sover ju när jag kommer hem.

I lördags åkte vi ut och handlade kläder till barnen och sen en sväng inom jobb, BP för min del och bad för Danne och barnen. Sen hem o fikade lite o tog det lungt...jag somnade till o med! Men så skönt det var då! Dock blev vi lite sena hem till mamma o pappa bara för att jag somnade, men det gjorde inget.

Idag har vi snackat en del med grannarna, supertrevliga är dem verkligen!! Sen började vi riva lite...eller Danne <3 tog bort alla lister våningsavdelaren...


våningsavdelaren är den där "plankan" i mitten...skitful är den. OBS!! Om ni ser nga konstiga fläckar på bilden så är det fläckar som finns på vår vägg....den härliga tanten som bodde här innan hon har målat över där hon har skavt bort färgen, det hon inte tänkte på var att det inte var samma färg!!!!

Han tog även ner trappräcket och tog bort dörr med foder in till köket! Så nice det känns att vara på g med renoveringen...Jobbigt, men det ska bli skönt sen när det är färdigt.

Jaja nu vet ni iaf varför jag inte skrivit något här i helgen! =)

Kram på er o hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0