Tränat

Det var en härlig nyårsafton! Var hos Malena och Tobias, god mat, trevligt sällskap och mysig miljö, kan man få det bättre? =)

Samma härliga arbetskamrat drog ner mig i träningslokalen idag och tvingade mig att köra lite bodypump med henne! :D Gick bra faktiskt, strulade ihopa liiite men inte allt för mycket, känner mig nöjd. Ska försöka köra lite m Paula nu i veckan så jag får övat lite till. Superkul, verkligen!! Trodde inte att jag skulle tycka att det var såååå roligt!

Nähä, om jag skulle hoppa in i duschen sen dricka lite te med min man o kolla csi...

Har bestämt mig för att försöka köra lite vv nu denna månaden utan att gå dit, sen får jag se i början av feb om det är läge att skriva in sig igen. Vet iaf 1 som blir glad om jag gör det! =)

Kram på er!

P.S har en son som tror att han fyllde år på julafton eftersom han fick presenter *gulligagulliga unge*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0