jobb, jobb o jobb

Jobbat idag! Ojojoj vad jag är trött just nu! Fick kört mitt BP-pass idag! Såååå bra det gick! :D Missade lite dock, men är det inte alltid så att man är ganska så kritisk mot en själv? Eller jag kan säga att jag är det mot mig själv!

Paula kom med en ny BP-utbildning idag! Herregud är det redan dags att lära mig ett nytt pass igen!!!!!!! Nä, inte riktigt men nästan. Den 26 feb är det dags för utbildningen och sen har man typ 1 vecka på sig o sen ska man kunna passet....opps! ;D

Var iväg hos Annelie o Mats en stund idag! Barnen tyckte det var super! Jag, Danne o Annelie + barnen gick ner och matade ankorna! Shit vad de var hungriga! Dags att åka dit snart igen vi har ju MASSOR med ankbröd i frysen.

Vi har nog en liten donna som har växtvärk!? Verkar har riktigt ont emellanåt! =( Hon är gnällig till 1000 + att hon haltar till emellanåt lillfisen! <3

Kram på er!

Joel, Danne o Clara =)

Mina 3 hjärtan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0