Underbar <3

Min lilla kille är väl bara allt för underbar! <3 Vi var på badet igår och tränade på krabban blå, det förbannade märket som han inte alls vill ta ;D Men igår - äntligen - tog han det! Härligt! För er som inte vet vad krabban blå innebär så kollar här http://www.svenskalivraddningssallskapet.se/vattenkunskap/sls_simskolor/kunskapsnivaer-for-simmarken.aspx

Och när Joel satt där på kanten på bassängen så säger han "kom igen nu Joel, nu gäller det! Till oändligheten o vidare..." och så dök han i :P Det där sistnämnda i det han säger kommer från Buzz i Toy Story. Härligt härligt! Nu ska han lära sig flytta själv sen är det dags att lära sig ryggsim :P Inte lätt med en mamma som är simlärare! *opps*

Danne är och tränar, och här sitter jag i soffan och tar det lungt! Njuter verkligen vissa av gångerna han är iväg och tränar, får lite egen tid, vilket kan behövas ibland, men visst finns det gånger jag verkligen saknar honom när han är iväg! :D

Den lilla donnan hon vill gå utan blöja nästan hela tiden...går bra!? Nja, kan vi väl inte säga MEN jag tycker att det är positivt att hon vill! <3

Nu ska jag kolla lite på tv...halv 8 hos mig

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0