Trött igen!

Riktigt trött idag igen! =( antar att jag blir piggare när jag sovit! ;D

Imorgon blir en jobbig dag...börjar jobba kl 12 sen jobbar jag till 19.15 på Tolvåker, sen sticker jag ner till viken o kör bastu spa där, blir säkert att vi jobbar till kl 01.00! Men vet ni vad? Det är det värt, dels extra pengar del så är det så jäkla mysigt! <3

Lördag blev det ett extra pass BP och sen kalas för Joel. Ska försöka städa lite senare...kanske?! Se till att fixa lite köttbullar oxå. Ojojoj hur ska jag orka o hinna? Men det gör jag väl?

Kram på er


Kommentarer
Finni - Elliotts morsa

Jag mår faktiskt redan lite bättre. Tack! :)



Har du haft några biverkningar?



Kram

2011-02-03 @ 21:16:43
URL: http://mammafinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0