Lov

är det tydligen här i skåne denna vecka! Mmm, inget jag funderat över. Jag jobbar ju hela veckan, känns ju ganska så tråkigt för våra barn kanske...men de vet ju inget annat. Dock är det väl så att man inte kan vara ledig altlid. Känns som om man alltid har dåligt samvete för att man lämnar barnen på dagis när det är lov...fler som känner som jag?

Idag är jag ledig iaf men det är ju för att jag jobbat helg. Så idag blir det iaf en tur till biblioteket och till affären för att handla lite bröd och mjölk, ska även in om apoteket. Måste köpa vårtmedel - joel har fått en på foten. Lika bra att behandla så den går bort =)

Ikväll är tanken att jag o danne ska ta med barnen till Medley Vikenbadet :P Det tycker de är roligt! Det blir en ganska så lugn dag ändå.

Hoppas att ni som läser oxå får en bra dag! <3

Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0