Helgen

I fredags så började jag jobba kl 12.00 på Tolvåker, "slutade" och körde till Viken när kl 19.15 och sen jobbade jag där till kl 01.15 - behöver jag säga att jag var trött? Men ack så goa pengar! ;D

På lördagen så kom jag upp ca 10.30 åt frukost och sen körde jag till jobb för att köra ett BP-pass....ojojoj. sen raka vägen hem för att fixa inför Joels kalas. Det blev en ganska så bra kväll. Joel var mycket nöjd med sina presenter! =)

Söndagen så blev det lite extra kalas för Lilleman. Faster kom + ett par kompisar till mig. Tyvärr blev jag tvungen att ställa in en kaffedate vilken gjorde mig lite irriterad - på mig själv. Tackade ja till att köra ett extra pass i Lomma. Åhh vad jag var trött! 4 pass på 5 dagar...det var lite för mycket faktiskt.
När jag kom hem så det blev det perfekt med lite lek för Joel och kompisen Emma =) Tidigare på dagen så hade han varit hos Hugo som bor granne med oss, och lekt där.

Igår fyllde ju Joel 5 år!!! Stora stora killen! Fick en cd-radio av oss + lite skivor så att han kan använda den. fick även lego.

Var på 2½ årskontroll med Clara oxå...fick OK-stämpel i rumpan ;D Nä men det gick bra! Hon gjorde vad hon skulle o kunde det hon borde. Vilken tur! :P Efter det tog vi en tur till Joels o Claras kompisar William och Felizia. De lekte så fint så fint! Helt otroligt.
På kvällen kom mamma o pappa hit och firade Joel lite till. De kom med tårta - inte för att Joel åt det, han åt kanelbullarna ist.

Idag blir det en lugn kväll. Mannen är och tränar + att han ska sola - se om psoriasisen blir bättre. 

Puss på er!


Kommentarer
Korneliuskajsa

This is a very good site. Thank you.

2011-10-21 @ 14:57:32
URL: http://korneliuskajsa.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0