Fort!

Helgen har gått fort. Skitfort rent ut sagt, tycker inte vi har hunnit med så mycket som vi borde.

En tanke som slog mig är att jag blir avundsjuk. Avundsjuk för att vissa har råd att fixa allt på en gång. Vårt hem är ju inte det finaste som finns, har massor att renovera! Sovrummen är superfina och vardagrummet är fräscht - vitt, tycker dock att det behöver "hända ngt" på väggen. + att vi har 2 badrum + 1 kök vi ska renovera. Sen finns det dem så har superfint hemma (enligt mig då) som gör om!! Inte avundsjuk på själva hemmet, men mer att de har råd att göra det bara för att... Nä nu ska jag sluta gnälla!

Nu är det snart dags att lämna barnen på dagis, det behövs, de är riktigt rastlösa idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0