Effektiv?

Vi har varit nere på biblioteket, handlat diverse saker och jag har lagat pannkakor! Clara sover just nu, strax dags att väcka henne. Jag även diskat o vikt den sista tvätten. Skönt! Nu ska dock tvätten bäras upp o läggas på rätt ställe. Men så skönt när det är färdigt. Middagen tills ikväll är nästan färdig, ska bara göra potatismos, hemmalagad - mums!
Efter middagen bär det av till badet, ska bli roligt (haha ja jag badar ju aaaaldriiiiiiiig) ;D

Nä, dags att ta tag i den lilla loppan! Ska upp o väcka henne nu!



Kommentarer
Finni - Elliotts morsa

haha jag har skiiitont! Det kändes som om jag skulle dö :P Vi får se om jag gör det igen. Jag är mer för kondition. Vill inte få jättemycket muskler, bara tajta till lite :)



Kramar

2011-02-21 @ 20:25:14
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Finni - Elliotts morsa

Haha, jag ville döda min instruktör kan jag ju informera dig om ;) Jag har ännu ondare idag! Är nästan glad över att jag är förkyld och slipper träna nu när jag knappt kan röra mig :)



Kram

2011-02-22 @ 10:16:36
URL: http://mammafinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0