Julkort o snögubbe

Köpte kartong osv så att barnen kunde roa sig med att göra julkort samt så att de kunde göra vars en snögubbe i filt...jaja visst. I slutändan var det ändå jag som satt där. Hmm, jag köpte det så att barnen kunde roa sig o mamma kunde vila sig. Så blev det med andra ord inte! ;D

Imorgon ska jag lämna barnen redan 8.00 så att de kan äta frukost på dagis för de ska iväg till kyrkan. De ska titta på den levande julkrubban (om jag inte minns rent fel - och det kan jag inte garantera att jag inte gör)

Har gjort en ananaskaka. Hade en färsk ananas som nästan började bli dålig, den var med andra ord perfekt att äta, men jag o Danne kan inte äta en hel ananas själva. Kakan ska iaf in i frysen o tas upp på lördag kväll eller söndag morgon. =)

Nu är det dags att lägga barnen och sen kan mamma slappa igen. Puh när man själv är dålig så kan man inte vara det när barnen är hemma.

Kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0