Shopping

Varit o shoppat med en kompis idag. Blev halsband + armband till kickoffen på måndag sen blev det 3 st linne på rea...nice!

Tänkte ta hål i Claras öron oxå, hon ville så gärna, sen ville hon inte. Stackaren trodde att pistolerna skulle sitta kvar i örat och hon ville bara ha blomman - örhänget hon hade valt ut var en blomma.... <3 Sen kom McDs clown gående o då blev hon helt förtvivlad - så summasumarum, inga hål idag. Dock ska vi ut o shoppa imorgon igen eftersom jag glömde en sak som jag ska ha så då ska vi kolla om det går och ta...det första hon sa när vi kom hem var att hon ville ha hål i öronen....... Har ni barn? Har de hål i öronen? Vilken ålder tog ni dem isf.
Själv fick jag när jag var 6 år. Jag var så stolt!

Håller på att tvättar denna härliga lördagkväll och så vi ligger bara o slötittar på tv - ingen större engagemang. Snart ska vi dock bort i ta tvätten.

Kram på er o hoppas att ni har en bra lördagskväll.


Kommentarer
J

Hej Marie.. =)



N är snart 4år hon har inte håll i sina öron. Jag tycker att hon är på tok för liten. Själv fick jag när jag va 6år. Va också super stolt när det väl va gjort. Men dock fick dom jaga mig för att ta det andra hålet.. hehe..

2011-08-28 @ 09:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0