Just nu...

...har jag godissugdeluxe...och det är SÅÅÅÅÅÅ jobbigt! MEN jag HAR bestämt mig, blir inget godis, imorgon blir det! Åhh i morgon när jag "väl" äter godiset så kommer jag inte tycka att det är så gott som jag har föreställt mig, det vet jag.

Dagen har varit helt underbar. Var i Malmö på Entre och käkade lunch med barnen och med deras faster - alltså min svägerska. Blev kycklingspett och wokade grönsaker. Sen blev det en bowlingrunda på Big Bowl och barnen tyckte att det var så roligt så roligt! :D Efter det blev det lite fika hos Evelina + att Danne hjälpte henne sätta upp lite hyllor som hon skulle ha upp + att han fick massage...inte lätt att vara snickare o ha ont i armen! Blir till att lägga lite pengar på det varje månad så han inte får leta annat jobb.

Nu är det strax dags att sova...ska ju filma imorgon igen. Får se hur det går denna gången! Orkar snart inte mer....!

Kram på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0