Filma....!

Hatar den jävla filmningen av BP! *gahhhhhha* Allting funkade fint i tisdags när jag körde med Malena, MEN tror ni inte att jag missade takten i låt 2 o 4!!! Åhh vad jag blir arg på mig själv! Fattar inte varför det är så, troligtvis för att jag är nervös! Eller? Jag kan ju när jag kör här hemma o när jag kör utan kamera....!

Blev lite bad med barnen idag oxå! De är så duktiga, Clara fixar snart krabban blå och Joel snart krabban röd. Mina stora stora ungar! <3

Blev liiiite shopping idag ;D

tunic with rabbit
Tror ni denna kan passa min brunögda lilla donna? :P

canvaspants
Brallor till Joel...han bara älskar dem! (har sen tidigare släpp)

CB cool & comfy leggings
Dessa till mig! Åhh så snygga de är!

slim sweatpants
Och så dessa till den lilla loppan ;D

Ska ju på party sen hos Nettis + att jag ska ha ett själv, men jag var bara tvungen att beställa lite saker innan. Brukar jag göra...sen brukar det komma en senare beställning oxå :D Älskar verkligen meandi-kläderna!

Nu är det nog dags att gå o hämta tvätten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0