Komplimang

Är ni duktiga på att ta komplimanger?! JAg är rent utav skitkass på att ta komplimanger oavsett om det gäller positiva eller negativa...tror till och med att jag är bättre på att ta negativa...då är det fan illa!

Iaf så kom det fram en kund till mig idag och vi snackade lite om bodypumpen o så. Sen säger hon: jag tycker att du är bra instuktör! åhh jag blev så förvånad, men jag fann mig iaf och sa tack. Dels så är jag ju då hyffsat dålig på att ta komplimanger och sen kommer det från en kund som jag inte hade väntat mig. Är verkligen inte en kund som dräller med komplimanger...

Tack säger jag! Jag blev otroligt glad för komplimangen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0