Händer...

...massor i mitt och vårt liv just nu!

Helgen i Göteborg var klart en av de roligaste jag har haft! Men oxå en av de jobbigaste!!!!! På söndagen var det verkligen inte roligt att gå upp! Jag o Paula låg kvar i sängen när Sofia kom o knackade på dörren, oopppssss! ;D

Veckan efter bodypump-utbildningen så hade vi utbildning på jobb hela vecka. Givande vecka men ack så mycket information! Veckan avslutades (för min del) med en cykletur på Ven! Hade 3-kamp och sen hade vi en egen tävling med...hade superoligt tillsammans!!

På måndagen bar det av till Linköping för kick off med jobb o hela Medley! Helt sjukt så mycket folk där var! =) Men roligt hade vi!

Nu är jobbandet i fullgång och bodypumpinlärningen är på g! Får bara hoppas att vi blir godkända på våra 2 låtar med! =) Men det får vi hoppas, annars är det bara att filma igen och skicka in!

Linda o Thomas lilla donna blev en liten Siri =)

Jaja, vi var o tittade på en lägenhet förra vecka o det kändes verkligen som att vi blev snuvade på målet! MEN det var inte meningen att vi skulle ha den lägenheten! Nu till helgen ska vi iaf och titta på två andra lägenheter på Rinnbo i kävlinge, får hoppas att ngn av dem blir vår! Lägenheterna ligger bredvid varandra, lustigt! och eg ser de likadana ut, bara spegelvända...

Snart dags att titta på Ullared :D

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0