Semester

Har funderat på varför jag har det så svårt att ta det lugnt! Ska alltid hända ngt i fam Ströms liv! Fru Ström har det otroligt svårt att slappna av... Men men så är det bara, det blir till att acceptera det! ;D

Nu har jag iaf semester, denna veckan och en till! Skönt är det, även om jag inte riktigt kan ta det lugnt! Danne har semester nästa vecka *jippi*

Den lilla loppan har fyllt 2 år! stora tjejen ju. Man tror inte att tiden går så fort.

Har börjat träna bodypump, roligt är det! Jag, Paula o Malena kör på 2 ggr i veckan. Antar att det behövs om man ska kunna bli instruktör sen... =)

Nä om jag skulle gå och städa lite nu. Sen till Annelie och sist men inte minst på en visning på en lägenhet i Kävlinge ikväll. =)

// Marie

Måste förresten bara rekommendera en annan blogg fylld av känslor: www.suzienilsson.blogg.se


Kommentarer
Angelica

Hej Marie! Va roligt att du uppdaterade kul att läsa vad ni har för er hihi... ska försöka vara lika duktig och uppdatera min hehe sköt om er

2010-07-13 @ 13:30:27
URL: http://angeeliicasblogg.bloggspace.se/
Sussie

Gud så kul att du/ni har en blogg...den såpan tänker iaf jag följa med glädje.ttssss som du brukar säga..

Och en sak...det värmer i mitt hjärta att du rekomenderar min blogg.Har verkligen insett hur mycket jag älskar dig gumman min.

puss & kram

2010-07-13 @ 19:08:58
URL: http://suzienilsson.blogg.se/
Marie Ström

Marie har en blogg, inte jag... :-) Men det är kul att mitt namn är med, hehe eller det kunde varit skit samma... :-) Pok

2010-07-13 @ 23:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0