Pust


Jobbat idag, var ganska ok. Dock inte lika roligt att gå på badet alldeles ensam! :/ Men det är ju väldigt effektivt att göra det, man hinner med MASSOR! =) Städat o städat o städat...fint som fan blev det! Skulle även lära mig den nya kassan idag. Ja just det, hur lätt är det att lära sig kassan när det inte kommer så många som ska bada? Mmm just det! Imorgon är vi ensamma, ingen Ellen som hjälper oss, finns dock behjälplig på telefon, inte samma sak dock. Men jag fixar, jag kan! *s*

Var och tränade Bodypump idag! Är riktigt roligt, så ni som inte har provat får verkligen gå o testa det! Kommer på Tovlåker i höst ;D Nice!

Thomas o Linda kom förbi en sväng innan, trevligt! Lindas mage blir större o större. Spännande!

Vi spelade lite Mariocart! Joels nya favvo spel...jaja vi andra spelade oxå! =) Fattas bara en balance board... borde köpa en, men men får vänta ett tag till tror jag bestämt. Men "behöver" ju en sådan så att jag kan träna lite till.

Ska hämta ut lite färg till bilen imorgon *hmm* typ en spayburk = 400 kr = billigt *skakar på huvudet* Men vad gör man inte för att bilen ska bli lite snyggare.

Ska gå o nanna snart tror jag...bara in en snabbis i duschen!

Puss på er!


Kommentarer
Sussie

Visst är det trist att ha lite att göra....

jag har redan städat o gått på.Finns inge mer att göra.Men men...tur det finns dator med internet ;oD

Det där med kassan..det vet jag att du fixar utan problem.Du kan du.. som du sa!

gud så glyttia ni är...hahaha huvudsaken är väll att ni hade det kul...hehe

pok

2010-07-27 @ 09:05:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0