Lägenhet

Var och tittade på en lägenhet i fredags på Arvidsborg...jag och pappa och barnen. Danne var tvungen att jobba över. Nä, lägenheten var inget att hänga i julgranen. Såg så ljus ut på bilderna men när man kom dit så var det så OTROLIGT mörkt i vardagsrummet + att man kom in i köket när man gick in. Inget för oss! Men helt ärligt det var den 1:a lägenheten vi var och kollade på. Ska kolla på en idag i Gryet i Kävlinge, men vi kommer inte att köpa den dock. Vi ville ha en bostadsrätt men detta blir ett hus eftersom det är så att man ska köpa ut den från föreningen... Ska iaf gå o kolla på den.

Var och köpte lampor i Staffanstorp igår =) sådana dära bollar som hänger ner från taket. Mycket snyggt, enligt mig då. Danne konstaterade att om jag var glad så var han glad, så jag vet inte riktigt om han tyckte om dem eller inte! ;o)

Var ute på stranden igår med Annelie =) Var riktigt mysigt. Barnen är väldigt glada i henne och hon i barnen. Härligt. På kvällen var jag och danne ute med barnen oxå. Shit de älskar verkligen att bada! Clara har blivit en liten tuffing i vattnet. Det har hon varit innan oxå, men inte ute på stranden, då ska hon bli buren.

Nästa vecka är min sista semestervecka och Dannes första vecka. Har iaf bestämt att vi ska åka till Ven på tisdag och cykla. Härligt ska det bli. Sen får vi se vad som händer efter det. Måste byta däck på bilen oxå, eller rättare sagt köpa nya.... - 2000 i kassan.

Nä nu ska vi göra vid oss så vi kan köra iväg till Helsingborg sen.

Ikväll blir det bodypump, hade inte alls mycket träningsvärk efter måndagens pass...bara lite i rumpan, men det är ok ;-)

Kram på er!


Kommentarer
Marie Ström

I fredags var det väl inte? Snarare i tisdags... Men man blir ju lite vilse på dagarna under semestern. :-D /Daniel

2010-07-15 @ 18:28:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0