Lägenhet nr 2

Var och kollade på en lägenhet till ute i Gryet i torsdags, kan eg inte säga att den var ok. Kakelplatter borta i köket, maskiner från 1900-talet el nåt, en hyfsat misskött trädgård osv. Men men annars var den helt ok, dock fick jag inte den känslan som jag vill ha när jag går in i ett boende. Kändes inte rätt i magen. Brorsan undrar vad jag menar med det...jag vad menar jag? Kan väl säga så här, blir inte ledsen om vi inte köper den, med andra ord så blir det inte att vi köper den. Det som är negativt med den är att det blir ett fristående parhus inom 1 år, var ju inte riktigt det vi var ute efter.

Har varit inne i Malmö idag och hälsat på barnens farmor, Danne jobbade. När vi gick där från lekplats till lekplats så kände jag att jag saknar Malmö. För att?! Hmm, när jag bodde i Malmö saknade jag Furulund o nu saknar jag Malmö. Inte så att vi ska flytta till dit igen, inte nu, men det kanske kommer, vem vet?

Nope, borde gå och lägga mig, klockan är massor...

Gonatt!


Kommentarer
Sussie

Hajj gumman!men som vi pratade om..känns det inte Tänk dig noga för.Ni kommer att hitta ert ställe. Tro mig.Det gör ni.Att du saknar Malmö kan jag dock inte förstå. ;oD Jäkla hålahaha Här är ett hus till salu i Hurva..Nästan granne isfhehe

pok gumms

2010-07-18 @ 12:06:24
URL: http://suzienilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0