Jobba!

Angelica:
Visst är det mycket komiskt att de åker in med nga månaders mellanrum för samma sak... Danne (full med smärtstillande) fixade själv i duschen. Men jag hade ju gärna hjälpt till ;D haha

Idag är det min sista semesterdag...jobbar imorgon, börjar 07.00 haha o jag som är en kvällsmänniska *opps* Fast jag tycker att det ska bli roligt att börja jobba igen, dock lite tråkigt att Danne är hemma och att vi inte fick mer tid tillsammans.

Har varit och köpt ett Wii, Danne och Joel har spelat som galningar idag =) Joel verkligen älskar det "förbannade" spelet. ;D Ska vi bara köpa en sådan balance board oxå men det kommer senare!

Nope nu blir det till att fixar lite för imorgon...kläder, mat, frukt mm

Kram på er!


Kommentarer
Angelica

Hahaha... dom två måste göa allt tillsammans hahahaha hoppas du får en trevlig dag puss å kram

2010-07-26 @ 00:23:50
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0