Energi!

Det hade jag till 1000 igår! Städade hela lägenheten, blev så fin så fin. Satte upp nya gardiner o allt i sovrum och kök. =) Till och med Joel sa att det var fint med nya gardiner i köket...hmm lite lillgammal just nu ;D Är dock så himla sött. Skit samma, var klar med lägenheten typ 10 igårkväll. Danne undrade var jag fick all energi från, han konstaterade att det var tur att jag skulle träna idag så jag blev av med lite.

Så idag har jag varit o tränat! Tycker verkligen att det är superkul! Börjar nog bli lite beroende *opps* Dock blir det ingen bodypump på torsdag, ska träffa Jessica och Johan + barn och grilla lite. Då får det bli Easy Line på fredag ist, blir säkert super det med, har dock aldrig gjort det. Lika bra att fuskträna nu, blir ju (troligtvis?) utbildning på det v 34 :D

Jessica och Johan + barn var här idag! Joel och Emma hade så roligt och Clara o Elias bara hängde på. De små liven är verkligen stora, kommer ihåg när Elias bara var liiiiiiten. Nä, det är han inte längre. Ska träffa dem på torsdag och grilla, ska bli otroligt roligt!

Imorgon blir det Ven, förhoppningsvis med Danne, annars med svärmor. Danne har haft ordentligt ont i magen, magkatarr?! Ett resultat av 7 dagars skitmat? Troligtvis!

Ha det fint!

Kram på er som läser!


Kommentarer
sussie

Men gummss...så himla duktig du är...inte behöver du göra allt det för att vi ska komma till er på fredag? ;oD

Låter ju inte alls bra med Dannes mage...han måste ju vara rädd om sig... tror jag vet vad du menar med maten på fredag*hehe*eller?pok

2010-07-20 @ 04:58:10
Jessica

Så himla duktig, både med städning och träning! Önskar att jag hade samma energi. Det var jättetrevligt som vanligt!! Nä våra små liv börjar oxå bli stora nu, fort har det gått..Ska bli kul o ses på torsdag igen om Danne orkar, hoppas allt är bättre nu och att han får komma hem snart..Puss o kram Gumman hälsa familjen

2010-07-20 @ 22:40:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0