cykla

Idag har jag cyklat till jobb =) Riktigt skönt! Dock är jag trött som jag vet inte vad nu, dock vet jag inte om det beror på att jag har cyklat eller om det beror på att det är fredag ;o)

Danne fyllde år igår! Bjöd de närmsta sörjande eller vad man säger. Det blev lugnt o skönt iaf.

Ska o kolla lägenhet på söndag! Hoppas verkligen att vi tycker att den är lika fin i verkligheten som vi tycker att den är på bilderna!

In till Malmö o svärmor imorgon. En tur till folketspark, just nu känner jag mig måttligt road av det, men barnen kommer tycka att det är superkul i vilket fall. På kvällen blir det en tur till Jessica o Johan =) Får ju kolla hur långt de har kommit med renoveringen! ;D

Nope, nu ska jag nog gå o duscha o sen slappa i soffan!

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0