Bodypump

Imorgon bär det av till Göteborg! Bodypump utbildning med Paula och Sofia står på schemat! Ska bli riktigt roligt! O en aning svettigt antar jag! ;D o en aning träningsvärk med.... Dock ska det bli otroligt spännande och roligt!!!

Måste ju berätta att jag blev faster till en liten flicka igår (18/8) :D så jävla roligt! O otroligt söt! Fick ett mms på henne. Stor liten tjej var det, fast är ju inte så konstigt när Linda nästan gick 2 veckor över tiden. Var ute o köpte kläder till det lilla livet igår! Åhh vad det var svårt att hitta saker till henne. Men jag hittade iaf tillslut!

Jag tror jag ska gå o diska lite...inte roligt men nödvändigt!

Kram på er!


Kommentarer
Angelica

Lycka till i götebog och hälsa och gratta Linda och din bror =)

2010-08-19 @ 23:13:05
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0